Dari Penulis


posted by Martinelli Hashim

No comments


Selamat datang ke blog ini. Tulisan hasil dari pandang peribadi, bukan mewakili mana-mana pihak apalagi institusi tempat bertugas, UIAM.

Menulis sebagai tanggungjawab ummah bagai menyebarkan apa saja yang memberi manfaat kepada agama bangsa dan keluarga.

Dengan masa yang diberi Allah di sebalik menjalankan tanggungjawab sebagai kakitangan UIAM, ibu kepada 6 anak, mertua kepada 2 menantu, nenek kepada cucu2 yang semakin bertambah dan isteri kepada suami yang berdedikasi, saya cuba memperuntukan sedikit masa di saat2 embun menitis sebagai sumbangan kecil kepada masyarakat melalui tulisan2 yang tidak seberapa ini.

Bertugas mendidik pelajar-pelajar UIAM menabur bakti kepada ummah yang memerlukan melalui projek-projek da'wah dan kemasyarakatan.


Sila coretkan sebarang pendapat, komen kritikan atau ilham tambahan untuk memperbaiki blog ini.

Semua bahan yang ada dalam blog ini adalah hasil tulisan saya sendiri kecuali yang dinyatakan salinan dari orang lain. Anda dipersilakan menyalinnya  asalkan dinyatakan sumbernya dari blog ini
http://martinellihashim.blogspot.com agar pembaca boleh mencari rujukan asal. Tiada larangan  menyebarkannya untuk niat berda'wah yang memberi manfaat. Dilarang digunakan untuk tujuan kemersial. 

MARTINELLI HASHIM
Head
Centre for University Social Responsibility, IIUM (CENSERVE)
Email saya: nailihashim@gmail.com

Leave a Reply

Pandangan anda amat dihargai